keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Holoa kynsillä

Heippa! Okei mun on pitäny laittaa tää postaus jo varmaa 4 päivää sitte, mutta hmm kuten normaalia mä en oo muistanu. No mutta nyt ne vihdoin sain tännekkin asti. Pahoittelen lyhyitä kynsiäni taas! Päätin yks ilta leikata ne pitkästä aikaa lyhyiksi ja antaa niiden kasvaa vahvoina takaisin. 

Tosiaan kynsillä Flormarin 809 hololakka. Yritin saada tuohon kuvattua tuota holo-efektiä mun lampun valossa. Ne ei tullu niin hyvin näkyviin tuossa kuvassa kuin realissa. Toi kynsilakka on tosi vaikee saada kuvattua just sen värisenä mikä se on. Kamera kerrankin näki tuon lakan samalla lailla kuin minä. Kerrankin! :-) 


Heh periaatteessa mun pitäis olla lukemassa ruottia, mutta minä tyttö kirjoittelen täälä teille. Nyt on pakko mennä lukemaan. Wish me luck! (; 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti