lauantai 5. tammikuuta 2013



Lakat:
Yves Rocher - Aluslakka
Golden Rose matte velvet - 106  (pohja)
Color Club - Snowflakes (keskisormi ja pikkurilli)
Flormar - DC02 (leimauksessa)

Mä lupasin tehdä kynnet tänää ja tässä ne tulee. Halusin käyttää noita mun uusimpia ostoksia hyväksi näissä kynsissä. Leimaukset on keskiseltä juuri ostetuista laatoista, ja pikkurillin ja nimettömän lakka tuota Color Clubin Snowflakesia. IHANA lakka! Tätä varmasti käytän useamminkin. Oon metsästäny kauan aikaa tuollaista lakkaa. Kävin kahden kaupungin stockman beautyissä jos siellä olisi, mutta mistään ei tuntunut löytyvän. Sitten eilen löydän sen keskiseltä ja hinta vielä vaivaiset 6,5e. Tää lakka on paljon hienompi luonnossa. Tosi vaikea saada kameralla taltioitua lakan väriloistoa. Eilisen ostospostauksen tuotteista käytin kolmea, leimauslaattaa, snowflakesia ja kultaista koristeteippiä. Nyt uskon, että voin pystyäkkin olla tässä neljän kuukauden ostolakossa ihan hyvin. Nyt siis seuraavaan kerran saan lakkoja ostaa Teneriffalla.

2 kommenttia:

  1. Mä olen lähdössä teneriffalle ensi viikolla ja mietin mitä lakkoja kannattaisi lähteä metsästämään, ainakin essenceä ilmeisesti! Sinä olet vissiin tutkiskellut muitakin mahdollisuuksia, haluatko valaista mua vähän?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis oon ettiny googlen kautta ja kaikesta mahdolisesta, että mitä lakkoi siellä on. Tosiaan en oo muista lakoista kuullut, kun että essencejä sielä pitäisi olla eurolla parilla. Joten niitä tosiaan kannattaa siellä ettiä. :)

      Poista