perjantai 15. helmikuuta 2013

Tänään linkassa jo täpinöissä odotin, että pääsen lakkaamaan uudet kynnet. Mulla oli muka niin hyvä idea. No kotiin päästyä aloin lakata heti kynsiä tällä olevinaan niin hyvällä idealla. Loppujen lopuksi kynsistä ei tullut mielikuvanilaiset. Värit eivät sopineet ollenkaan yhteen ja lakkaukset oli könkkököiset, koska olin riskillä lakannut viimmeisiä vetelevällä L.A Colorsin päällyslakalla. No, ajattelin, että eiköhän ne tuosta kuiva. Lähdin sitten siitä katsomaan siskon vanhojentansseja ja yllättäen runttaan lakkaukset kenkiä laittaessani. :D

Kotiin päästessä otin lakkaukset pois ja jotenkin vahingossa aloin lakata ranskalaista manikyyriä kynsille. Ennen en oo viittinyt noita manikyyrejä hirveästi koittaa, koska oon aina kuvitellu, ettei ne sovi mun lyhyille kynsille. Yllättäen kynnet ei näyttänytkään niin oudoille, kun olin kuvitellut. Tykästyin näihin sen verta paljon, että saatan pitää näitä siihen asti, kun teen itselleni kynnet etelään! :)



4 kommenttia:

  1. Nämä on todella ihanat! Tuo Color Club on aika herkku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!:) Täytyy kyllä sanoa, että lakka on aika vastustamaton jos sattuu pitämään pinkeistä lakoista! :D

      Poista