keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Ja aina vaan kuva postaus siirtyy eteenpäin... Koskahan mä alan oppia, etten lykkää muita postauksia kiinnostavimpien takia. No joo ei, kyllähän mä haluaisin laittaa jo sen kuva postauksen, mutta oon laiska ja en jaksa laittaa kaikkiin kuviin kerralla linkkejä. Hirveeeeen hidasta. Meh. 

 Päätin laittaa blogiin viikon verran kestävän lakka haasteen. Bongasin tän Lunaliin blogista. Kiinnostuin tästä siksi, koska tämä ei ole liian pitkä haaste. Vain seittemät kynnet pitänee tehdä näiden mukaan. Kerron nyt heti, että en joka päivä poista lakkauksia vaan pidän niitä sen verran aikaa, kun tuntuu mukavalle ja sitten teen taas uuden aiheen mukaan. Saa nyt nähä miten multa onnistuu haasteet, kun muutenkin hitaasti postaavanlainen bloggari olen! :D 



Mulla oli varastossa postattavana magneetti lakoilla tehdyt kynnet, mutta kuvat ei onnistunut niistä yhtään hyvin ja nyt on jo liian myöhäistä ottaa kuvat, kun kolme päivää nämä on jo olleet kynsillä, joten kärjistä on kulunut lakkaukset. Noh, enköhän mä joskus niillä vielä lakkaa kynnet. Magneetti lakkaukset uppos muhun täysin! Ihania ihania ihania!! 

Huomenna teen (jos ehdin) uudet lakkaukset. En oo tällä viikolla ehtinyt edes ajatella kynsiä, kun kokoajan meinaa olla KIIREKIIREKIIRE.  Nytkin mun pitäis olla lukemassa ruottin kokeeseen, ja pitäisi pakata laukku ja kuvata lakat joita oon viikolla ostanut/saanut, mutta jotenkin kaikki muu alkaa silloin kiinnostaa, kun pitäis lukea kokeeseen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti