torstai 11. heinäkuuta 2013

Uutuusjuttuja

Taas on tullut ihan huomaamatta osteltua uusia lakkoja, vaikka mun nimenomaan pitäisi pysyä kaukana lakkahyllyistä kaupoissa. Mulle on yhtäkkiä alkanut ahdistaa lakkojen nopeasti suurentuva määrä. Olen siis yrittänyt epätoivoisesti myydä käyttämätömäksi jääneitä lakkoja pois. Mukavasti niitä oonkin saanut myytyä ja nykyinen määrä lakoissa on 177. Tähtään 150:een. Tällä hetkellä on monta lakkaa vielä myymättä ja toivon mukaan joku nuo raasut tuolta pelastaisi. Saas nähdä.

Käytiin eilen kavereiden kanssa Ideaparkissa pitkästä aikaa. Päivä kului shoppaillessa ja syödessä. Kun oli aika lähteä oli huomaamattani pusseihin kerääntynyt myös viisi uutta lakkaa. Innokkaana odottelen jo näiden testaamista! 

Sparkling silver, Rose glitter, Silver

 Sparkling silver ja Rose glitter     

Nämä Golden Rosen Jolly Jewelssit oon ostanut jo aikaisemmin Seppälästä. Tuon 123:sen ostin, koska en löytänyt Lorealin Confettista enää. 120 lähti ihan huomaamatta myös mukaan. Näitä olen jo swatchaillu innokaasti, mutta kynsille asti ei ole vielä päässeet. Mulla on kuitenkin jo parit lakkaukset näillä suunniteltuna!

123,120

123,120

Dutch 'Ya Just Love OPI ja Depend 2062

Opi tarttui Ideaparkin Emotionin alennusmyynneistä. Opeja oli aikamoinen kasa erivärejä alennettuna 12e/kpl. Kaksi olisin halunnut napata mukaan, mutta en malttanut. Dependin Rough Sparkle lakkakin tarttui mukaan. Tämän pitäisi vissiinkin olla sellainen tekstuurilakka joista kaikki puhuvat. Ensimmäinen tekstuurilakka mulla! 

2 kommenttia: