torstai 3. lokakuuta 2013

Syksyn aloitus kynnet

Ensimmäistä kertaa tänä syksynä lakkaan jollakin vähän syksyyn sopivammalla sävyllä. On varmaan tullut huomatuksi, että syyslakat eivät ole mulle niitä kaikista mieluisimpia sävyjä. Halusin silti lakata edes yhdet syksyyn sopivat kynnet ja kaivoin lakkalaatikosta Color Clubin Snowflakesin esille. Lemppari flakieslakkani! 


Alilakkana tällä kertaa Golden Rosen Matte Velvet punainen. Ainoa tummempi punainen, joka kokoelmastani löytyy. Lakka levittyi taas kuin itsestään ja tarvitsi vain yhden ainokaisen kerroksen peittämään koko kynnen. Oon ennenkin kehunut GR:n Matte Velvet-sarjan lakkoja ja kehun niitä nytkin. Hinta-laatu-suhteeltaan erinomaisia ja sopivat hyvin myös leimaukseen. Onneksi hamstrasin näitä Seppälästä ennen kuin loppuivat! 


Tällä kertaa peräti kaksi kuvaa postaukseen. Huimaa! Pitäisi opetella aina laittamaan enemmän kuin yksi kuva kynsistä. Jotenkin sieltä kaikista kuvista aina se yksi valikoituu parhaaksi ja sen sitten yksistään laitan. Talven tullen kun siirryn kuvausboxiin alkaa taas rakastamani kameran kanssa sodan käyminen, sillä en vain saa sielä kuvista hyvänlaatuisia. En ymmärrä. Asiassa ei auta yhtään se, että bloggerikin on alkanut huonontaa kuvien laatua. Murr!   

Onko muilla läiaikoina alkanut blogger huonontamaan kuvien laatua ? 

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit lakkaukset!! Itse möin Snow-Flakesini eteenpäin kun mulla on muita tarpeeksi samantyylisiä, mutta komea lakka se on silti. :)

    En oon huomannu Bloggerin tekevän mitään kuville, vaikka oon lukenut monella tota ongelmaa olevan. Ehkä mulla on vaan valmiiksi jo niin kehnot kuvat et se ei sit enää viitsi riepotella niitä enempää..?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Olisikohan sitten kuva kohtaista tämä ongelma. En itsekkään uskonut omien kuvieni laadun katoavan, sillä omasta mielestä kuvani ovat huonolaatuisia. :D Toivottavasti asia korjaantuu! :)

      Poista