tiistai 20. marraskuuta 2012



Illalla ennen läksyjen tekoa, ja nukkumaan menoa on hyvä tehdä postaus, kun aamulla pitäis vielä mennä seittemän linkalla. Wihii! No joo, tulin postaamaan nyt ne mun kynsilakat, jokka viimeinkin sain kuvattua. Oon päättäny kuvat lakat nykyään aina valkoisella taustalla. Tausta tuo kivasti lakan kaikki sävyt esille eikä tule väri vääristymiä. Ja mitä parasta mun ei tarvi opetella käyttämään monimutkaisia värinmuokkaus ohjelmia. En mä kyllä jaksaisikkaan joka ikistä kuvaa aina erikseen muokata. Hirveä vaiva olis joka kerta ja aina tylsin osa postauksesta olis just se kuvienmuokkaus.

Tää viikko on taas ollu sellanen mun perus viikko eli oon taas vaan haahuillu unenpöpperöisenä pysäkille aamulla ja sitte kotiin nukkumaan. Illalla havahtuu siihen, että läksytki vois tehä ja sitte tulee jo kiire nukkumaan, että jaksais herätä linkkaan. Mun perus viikko jos joudun mennä linkalla. 

Mulla on kuvaaminen vähä nyt jääny, koska pihalla ei ole mitään kuvattavaa, samanlaista siellä on edelleen niinku oonki jo varmaa monessa postauksessa sanonutkin, harmaata ja tuulista. Ei niin mitään. Sitten, kun miettii että mitä kuvais sisälläkään. No tässä odotellaan sitten neronleimausta, että mitä kuvata sisällä. Sitä odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti