lauantai 3. marraskuuta 2012

Uusi kynsilakka kokoelmiin

Äsken huomasin, kun kuvaamaan olin lähössä, että eihän tää haaste ole ollutkaan 16 päivää vaan 15 ! :D Voi että mulla on norsun muisti oikeesti. Kuvaushaaste on siis loppunutki jo eilen ja mä oon muina miehinä vaan sanonu teille, että haaste loppuu tänään. Hyvä minä!

No en sitte keksinyt tähän hätään mitään aihetta, koska pihallakin on jo pimee. Mutta on mulla teille silti postattavaa. Eli hätä ei ole tämän näköinen. 

Mä sain eilen Sannalta aivan ihanan synttärilahjan. En olis ikinä osannut odottaa, että se näkee vaivaa ja tilaa mulle Ebaysta asti China Glazen! Vitsi olin yhtä hymyä koko loppu illan. Lakka oli super hieno, ja se pääs kynsillekkin heti seuraavana päivänä. Aattelin sitte laittaa kynsistä tänne kuvat, kun muuta en oo kuvannu tänää. Kynsiin en mitään ihmeellistä ole laittanut. Lähinnä halusin testata tuota China Glazea. Lakka ylitti odotukset ja pääsi lemppari lakkojen listalle! Ajattelin muute pian laittaa kehiin lemppari lakka postausta. Ensiksi pitää ne vaan kuvata ja sitten vasta miettiä koskahon ne sais tännekkin asti postattua! :)

Oon hirveen huono postaamaan pitkiä postauksia. Mulla ei ole hirveesti sepostamista tänne tai sitten oon vaan älyttömän huono keksimään mitään. :D


Näissä kuvissa tuo China Glazen hile ei pääse oikeuksiinsa, koska väri näyttää liian valkoiselle, mutta kynsilakka kuvista näkee millainen lakka on oikeasti väriltään :)

Käytetyt lakat:
Gina Tricot - Bright Rose
China Glaze - Doll House




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti