sunnuntai 9. joulukuuta 2012


Lakkasin kynnet pitkästä aikaa Flormarin harmaalla hololla. Ilman inspiraatiota tongin lakkakaappia, ja sieltä löysin tuon holon. En ollut edes muistanut lakan olemassa oloa, joten lakkasin kynnet sillä. Tuo lakka on yks mun lempilakoista, päätin sen juuri. (:D) Ton lakan holo efekti näkyy kyllä niin hyvin, että kamerakin sen kerrankin näki, ja sain taltioitua tuon värin kirjon lakassa. Näihin mä kyllä laitoin vielä koristetta, mutta kamera päätti lopettaa yhteistyön tältä päivältä, joten kynsistä koristeineen ei ole kuvaa. Koristelut nyt ei hirveän erikoiset ollut mitä nyt dotting toolilla niihin näpersin palloja, joten ette jäänyt paljosta paitsi vaikka ette nyt kuvaa lopputuloksesta nähnytkään. Mun piti vähän sumentaa tuota taustaa lisää, koska sieltä hienosti loisti mun just postista saapunut lehti, jossa hienosti näkyy mun koko nimi, osoitteineen päivineen. :D

Hui kauhea, kun mun kynnet on lyhentynyt. Mä oon tottunut niin paljon pitkiin, joten tuntuis oudolle lyhentää kaikki kynnet saman pituisiksi eli TODELLA lyhyiksi. Aloin pyöristää mun kynsien kärkiä, koska tuollaiset kulmikkaat kynnen muodot ei oo hirveen anteeksi antavia, vaan lohkeilee minkä ehtii. Nuo pyöreä päiset kynnet on kestävämpiä, joten kasvaakin pidemmiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti