keskiviikko 26. joulukuuta 2012


Tässä on nyt vaan ja ainoastaan mun kynsilakat, jotka sain joulahjaksi. Lakkoja on kuusi ensimmäistä. Tuo viimmeinen on kynsinauhaöljy ja sitä mä olinkin toivonut, koska mun kynsinauhat on mennyt aika huonoon kuntoon kun oon kynsilakanpoistoaineella lähes joka päivä lotrannut. Tulee tarpeeseen kyllä. Itse lakat kaikki sain mun kavereilta. Olin sanonutkin jo kotiväelle, että lakkoja ei tarvitse yhtään ostaa, koska mulla on niiden kanssa jo alkanut olla säilytys ongelmia, kun laskujen mukaan niitä on jo 156 ja ne ei enää mahdu mun kaappiin vaikka oonkin koko kaapin siihen jo uhrannut. Eli siis kuus uutta lakkaa en saanut millään mahdutettua tuonne eli koristelutarvikkeet sai häädöt pienempään laatikkoon kaapin päälle. :D

Nyt aion alkaa laittaa useammin kynsistä kuvia, mutta Picmonkey päätti jättää minut eli siis siitä tuli maksullinen joten enää en tiedä missä laitan blogin nimet kuviin. Tämän postauksen kuvaankin ehdin just ja just laittaa nimet. Heti seuraavana päivänä oli maksulliseksi muuttunut. No nyt sitten etsiskellään uutta kuvanmuokkausohjelmaa, jolla nimet kuviin saisin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti