perjantai 1. marraskuuta 2013

Kiirettä ja vanhoja lakkauksia

Ensinnäkin pahoittelen hiljaisuutta blogin puolella. Elämässä nyt
 jyllää asiat suuntaan ja toiseen, joten kynsien lakkaamiseen/postailuun ei ole ollut inspistä. Nyt kun perjantai on tullut voin taas huilata ja muistella mitäs tähän mun elämään nyt kuuluikaan. Oon koko viikon juossut koulun ja kodin väliä. Iltaisin ollaan taas sitten juostu autokouluun ja takaisin. En edes muista, koska viimmeksi mulla olisi ollut näin kiireinen viikko! 


Nämä kynnet on odottaneet postausvuoroaan jo yli kuukauden verran! Nyt sitten postaan nämä, kun lakkauksia ei varastossa sen enempää olekaan. Näihin kynsiin mulla oli selvä visio, että minkälaiset haluan. Lakkausten hopeaksi pohjaksi valitsin Gina Tricotin Silver:in. Kauan oon metsästänyt hopeaa lakkaa, joka peittäisi yhdellä tai kahdella kerroksella. GT tarvitsee myös kolme kerrosta niinkuin moni muukin hopea lakka. Jatkan sen täydellisen hopean lakan metsästystä edelleen! Päälle maalasin akryylimaaleilla leobardikuviota ja lopuksi rajalle töpöttelin Golden Rosen JJ 118:n. Lakkauksista ei tullut aivan sellaiset, kuin olisin halunnut, mutta kyllä mä näistä silti pidin kovasti! 

Käytetyt lakat :
Dermosil - Base Coat
Gina Tricot - Silver
Sally Hansen - White On
Golden Rose - Jolly Jewels - 118
Flormar - Matifying Top Coat

Nyt jatkan perjantai päivääni ensinnäkin menemällä hetkeksi päiväunille! Sen jälkeen pitäisi alkaa suunnittelemaan Halloween aiheisia kynsiä, jotka tapani mukaan teen hieman myöhässä ( jos noudatetaan amerikkalaisten halloweenin aikataulua ). Kivaa viikonloppua kaikille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti