tiistai 23. joulukuuta 2014

Joulukynnet or not

Aivan pikaisesti postaan teille lupaamani aattokynnet. Tosiaan, aattokynsiksi olin suunnitellut jotain punaista ja kultaista, mutta koska tajusin, että mulla on vielä monet kynnet lakkaamatta ennen vuoden loppua, päätin säästellä kynsiä ja kynsinauhojani kynsilakanpoistoaineelta. Siksi siis saatte nähdä hyvin yltiö jouluiset kynnet joilla vietän aaton. Nimittäin postattavana on kukkakynnet! 

Joo, en mä oikein itsekään tiedä miten tässä näin kävi, että pidän jouluaattona _kukkia_ kynsillä. Ajattelin kuitenkin, että voitte kuvitella nuo kukat talvikukiksi, jotka ovat peittyneet lumella! Ja ettepähän ainakaan tuskastu kaikista punaisista kynsistä, joita muihin blogeihin ryöppyää kuin sieniä sateella kun mulla on täällä virkistävää vaihtelua, heh :D. 

Käytetyt lakat:
Gina Tricot - Base Coat
Peggy Sage - Nude Innocence
Peggy Sage - Abigael
Gina Tricot - White
Peggy Sage - Gel Effect Top Coat
+ hopeita glittereitä

Tarkka silmäisimmät taisivatkin jo huomata Peggy Sagen lakat, joita oon lakkauksessa käyttänyt. Sain siis testattavaksi muutaman Peggy Sagen tuotteen Markelta Meikit Heavenilta. Niistä kuitenkin enemmän höpinää swatch-postauksen yhteydessä. Olin suunnitellut postaavani nämä kynnet vasta itse swatch-postauksen jälkeen, mutta koska nämä sattuivat nyt jäämään mun aattokynsiksi niin piti vaihtaa postausjärjestys erittäin epäloogiseksi. Hienoa kerrassaan. 

Onko muilla yhtä yltiö jouluisia lakkauksia kuin mulla? :D Ihanaa joulua kaikille! 

4 kommenttia:

  1. Mulla on nudet kynnet kans... :D
    Nuo kukathan on ku jouluruusut!
    Ihanaa joulua sinnekin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei ne on jouluruusut! :D
      Hyvä etten ole ainoa, joka ottaa joulun vastaan jollain muulla kuin punaisilla kynsillä! ;D

      Poista
  2. Ihanathan nää on, kivaa vaihtelua tosiaan :) hyvää joulua sullekin! :)<3

    VastaaPoista