maanantai 9. joulukuuta 2013

Taas se on ostellu

Oon mukamas ollut hirveen säästäväinen ja ihan ihmetellyt, kuinka en ole ostellut mitään kynsiin liittyvää. Tämä järkytys oli tietenkin korjattava, joten pistin tilauksen Cesarssille. Kun tilaus oli kotiintunut ja aloin etsimään lakoille paikkaa, löysin seasta lakkoja jotka olen ihan lähiaikoina ostanut. En siis ole ollutkaan säästäväinen. Ostan lakkoja nykyään edes tajuamatta itse, että olen ostanut. Pelottavaa...

Kuvailin teille lakat, jotka ovat lähiaikoina saaneet majapaikan lakkalaareihini. Bloggeri yllättäen taas pilasi kuvien laadun. Etenkin lakkojen korkeista näkee, kuinka laatu on mennyt puuroksi. Viha bloggeria kohtaan kasvaa kasvamistaan. 


Seche Wild One : Osa Sechen värilakoista oli alessa Cesarssissa 4€/kpl, joten tilailin pari lakkaa sieltä testiin. Wild One on tumman korallinen creme Bright and Bold kokoelmasta.

Seche Takes Changes : On tummanvioletti pastellinen creme. Tämä oli myöskin 4€.

Konad White : Olin jo kauan aikaa tarvinnut valkoista leimauslakkaa, ja nyt se on vihdoin mulla. Bravo!


OPI Lights of Emerald City : Kirkaspohjainen nelioglitterinen lakka. Tässä on valkoisia neliöitä ja flakieseita, jotka myöskin neliön muotoisia. Aivan älysöpö lakka. Tämän sain siskoltani ja olen aivan rakastunut!

OPI Tiffany Case : Tekstuurilakka. Sininen, jossa hopeaa ja sinistä glitteriä. Ensimmäinen OPIn tekstuurilakka mulla. Kaverini diilasi tämän mulle Lontoosta. 

OPI Fly : Ns. likaisen ja tumman sävvyinen turkoosi. Ostin tämän kaverilta Tiffany Casen kaveriksi. Pullossa lakka näyttää ohuehkolle, mutta uskoisin tämän peittävän hyvi 2-3 kerroksella. 


Essie Clambake : Perus punaisen värinen lakka. Hyvin hyvin ohuelta näyttävä koostumus. Ostin tämän Anttilan alennuskorista 5€ hintaan. Voisin kokeilla kuinka tämä toimii sandwich kynsissä.

Essie The Girls Are Out : Kylmän pinkki, jossa hopeaa shimmeriä. Lakka on aika peittävää, joten uskoisin kahdella kerroksella saavan jo ihan kiitettävän pinnan. Ostin tämän tarjouksesta Tart Decon kanssa yhdessä Citymarketista. Lakat olivat 2kpl/14,90€! Ohittamaton tarjous. 

Essie Tart Deco : Haalea koralli, joka peittää kohtuu hyvin jo ensimmäiselle kerrokselle. Toinen kerros kannattaa lakata tasaisuuden saamiseksi. 

Tällaisia ostoksia tällä kertaa. Ootteko itse nähneet tuota tarjousta Cittareissa vai onkohan vain kauppa kohtainen tarjous kyseessä ? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti