torstai 30. maaliskuuta 2017

Ranskiksia taas

Täältä olisi vielä tulossa yhdet ranskikset esiteltäviksi ihan nopeasti, koska menin taas vähän hullaantumaan näistä ranskiksien tekemisestä. Nyt voin kuitenkin luvata, että seuraavalla kerralla ei tule taas ranskiksia vaan oon lakannut kynnet jopa ihan kokonaan värilakalla. Niitä odotellessa, esitellään vielä nämä viimeiset ranskikset nyt sitten hetkeen!


Tällä kerralla on luvassa vähän erilaiset ranskikset, mitä multa on totuttu näkemään. Tavanomaiset ranskikseni sisältävät usein glitteriä ja kaikki kynnet ovat usein samalla tyylillä koristeltuja. Nyt kuitenkin rohkaistuin ja lakkasin osan tipeistä jopa eri värisiksi. En tosin itse olisi ikinä ajatellut tällaisen toimivan, mutta Pinterest toimi taas inspiraation lähteenä. Mun omista versioista tuli siis ihan erilaiset kuin alkuperäisistä lakkauksista, mutta päätin sen kyllä ihan tietoisesti jo lakkauksia tehdessäni, sillä todennäköisesti nuo alkuperäiset eivät olisi toimineet mun kynsillä. Taltoille kynsille tehdyt lakkaukset eivät nimittäin aina poikkeuksetta toimi näille mun manteleille! Inspiraationa toimineet lakkaukset löytyvät tämän linkin takaa. 

Käytetyt tuotteet:
Gina Tricot - Base Coat
Essence - Sweet As Candy
OPI - Hotter Than You Pink!
Gina Tricot - Black
Mont Marte - Lamp Black
Dermosil - Top Coat

Ei sitten mitään tietoa miksi, mutta mulle tuli näistä lakkauksista jotenkin sellaiset rock'n roll-fiilikset. Pinkkihän onkin niin kauhean rock-henkinen väri ja tällaisia lakkauksiahan pystyy rokkareilta yhtenään bongaamaan. Juuh, ehkä se oli vaan tuo musta väri ranskiksissa, joka mulle nämä fiilikset aiheutti. Sanotaan nyt kuitenkin, että mulle ominaiseen lakkaustyyliin nämä ovat aika rock! :D

Pahoitteluni vähän heikoista kuvista näiden lakkausten osalta. Tuo yhtäkkiä ilmestynyt auringon paiste tuo taas yllättäviä haasteita kynsien kuvaamiseen näin synkän talven jäljiltä!

Noh, rokkaako mun lakkaukset vai ei, mitäs mieltä ootte? Aurinkoista torstaita! ♥

2 kommenttia:

  1. On kyllä komeat rokkikynnet! 😍 ihana idea nuo eriväriset tipit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi suuret kiitokset Nena Sofia! Yllättävän paljon pidin itsekin noista erivärisistä tipeistä! :)

      Poista