sunnuntai 13. tammikuuta 2013








Tänään taas pitkästä aikaa valokuvaus postaus eikä YHTÄÄN kuvaa kynsiin liittyen.Tämä voi kyllä johtua siitäkin, että oon ostolakossa nyt seuraavat neljä kuukautta. :D

Tosiaan tän postauksen meinasin jo eilen laittaa, mutta laiskuus voitti enkä jaksanu alkaa lataamaa kuvia tänne. No onneks en eilen sitä postausta laittanu, koska mä kävin tänään taas kuvaamas lintui. Ja eiliset kuvat ei ollut niin hyviä, kun tän päiväset. Tän postauksen lintu kuvat on parhaimpia kuvia linnuista joita oon ottanut.  Kesältä mulla on kans kolme hyvin onnistunutta kuvaa, ja nyt nää tän päiväset kuvat pääsi niiden joukkoon.(;

Mulla ei nyt hirveesti oo tänne jaarittelemista muutaku, että sanoisin Teneriffan matkan lähestyvän joka sekuntti, mutta senkin oon varmaan jo viidessä viimme postauksessa sanonut. :D Kynsikuvilla hetken tauko, koska päätin rajoittaa tuota kynsilakan poistoaineella lotraamista, kun toi poistoaineen sisältämä asetooni kuivattaa mun kynsinauhat aina ihan hirveen näkösiksi, joten niitä nyt tässä hetken aikaa parantelen. Todennäköisesti valokuvauspostaukset nyt lisääntynee (?) niitä kun oon aika laiskasti tänne meinannu nykyään laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti