lauantai 13. huhtikuuta 2013

Ostospostaus

Kynsihaasteen pelikynnet epäonnistui täydellisesti, joten päätin olla tekemättä viimmeisiä kynsiä ollenkaan. Fuskasin vähän haastetta, mutta teinhän kuitenkin kaikki muut kynnet. Haasteen myötä päätin alkaa laittamaan taas otsikoita! 

Mun on pitänyt postata osia näistä lakoista jo varmaan kolme kuukautta. Päätin tehdä nyt sitten kerralla isomman ostospostauksen. Huimat 15 uutta lakkaa on mulla kerääntynyt. Alkoikin tuossa juuri huolestuttaa lakkojen suuri määrä. Pitää varmaan alkaa vähentämään määrää..:D


Nämä lakat sain Julialta Thaimaasta. Kaikki lakat näyttää tosi kivoille ja niistä teen kustakin oman postauksen kunhan saan ne kynsiin asti. Lakoilla ei erikseen ole sävynumeroita tai nimiä. Sinisessä ei ole edes koko merkin nimeä. 


OPI tomorrow never dies : Nappasin tämän Emotionin alennuskopasta. Hinta taisi olla kymmenen euron luokkaa.  Tällä olen jo kynnet lakannut. Postausta odotellessa.

Color Club gingerbread : Tämän tilasin Cesarsshopista. Lakka oli alennuksessa neljä euroa ja vielä poistuva tuote,  joten ei tarvinnut kahteen kertaan miettiä tilausta.  . 

Color Club Beyond the mistletoe : Nappasin tämän vielä tilauksen jatkoksi. Tällä olen jo kynnet lakannut ja postannutkin lakan, mutta näin jälkeenpäin katsottuna kuvat ovat aivan hirveitä, joten en sitä tähän edes linkitä.


Flormar MG04 & MG07 : Nämä magneettilakat nappasin Tokmannilta 2€ kipale. Violetti on ehkä liian tumma mun makuun, mutta saa se ehdottomasti kokoelmissa pysyä. 



Golden Rose Jolly Jewels 112 : Piti mun vielä toinenkin Jolly Seppälästä hakea. Ihanan violetti glitterlakka, jossa mukana kultaista glitteriä. 

Seppälän Nails glitterit : Näitä ehdin testata jo kynsille. Näähän oli ihan kauheeta mössöä ja kuivumista sai odottaa monta tuntia. Lisäksi mua ärsyttää, kun noiden pullojen nimetkin on ihan väärissä kohdissa. Murr.


Orly Glitz : Ei täysin kultainen lakka vaan jotenkin kupariin taittava. En vielä tiedä, että pidänkö väristä. Lakka on ehkä vähän liian oranssin kultainen mulle. 

Orly Strip down :  Tästä en ole varma vain pullosta katsottuna, että peittääköhän tämä kuinka hyvin, mutta saas nähdä. En osaa päättää kummanko värinen lakka on, korallin vaiko vaaleanpunaisen. Sanotaanko, että lakka on korallinvaaleanpunainen?

W7 Aqua suede : Mataksi kuivuva lakka. Ensiksi en tajunnut, että mitä tuo Suede efekti tarkoittaa, mutta sitten nopeasti puhelimella tietoa katsoessa löysin, että mataksihan se kuivuu. Oon aina tykännyt matasta kynsillä, joten ei ollut vaikea päätös tämän ostamisessa. 

W7 Flourscent blue : Päätin Keskisellä jostain ihmeen mielijohteesta, että tarvin vaaleansinisen lakan, joten nappasin tämän mukaan. Onhan tämä tosi hieno silti! En mä tätä jälkeenpäin oo katunut. 

Jopas on taas tullu osteltua. Pitäisi varmaan taas jossain vaiheessa suunnitella ostolakkoa. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti